زير بارون.............>H









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 

 

 

 

 

 

دلم آغوشتو میخاد

 

غرق شدن تو دستای مردونت

 

 

 

 

 

توی چشمات محو بشم

 

 

 

بپیچون بازوهاتو دوره کمر باریکم و منو ب خودت بچسبون

 

 

 

نفس بکش دوباره دم گوشم

 

 

 

دوباره نجوای عاشقانه

 

 

 

دوباره تپش قلبهامون

 

 

 

از ترس و خجالت آب دهنمو محکم قورت میدم

 

 

 

میخندی مردانه ب حرکات بچگانه من تو آغوشت

چ آرامش قشنگیــــــــــ

 


 

 


بـه چـشـمـهـایـت بگــو . . .

نـگـاهـم نـڪـنـنـد …

بـگـو وقـتـے خـیـره ات مـے شـوم

سرشـاטּ بـه ڪـار خـودشـاטּ بـاشـد . . . !

نـه ڪـه فـڪـر ڪـنـے خـجـالـت مـے ڪـشـم هـا . . .

نـه !

حـواسـم نـیـسـت . . .

عـاشـقـت مـی شـوم . .

 

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود…..

چه بیقرار بودی زودتر بروی…..

از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی

من سوگوار نبودنت نیستم!!!

من شرمسار این همه تحملم..
 

 

 

 

 

توی ماشین

از آینه ک نگام میکردی دلم غش میرف...

   

دستامون گره خورده بود بهم

 

سرمو گذاشتم رو شونت و خابم برد

 

گرمی دستاتو هنوز حس میکنم

 

دستای کوچیکم گم شده بودن لای انگشتات

   

و تو خندیدی ب معصومیت توی چشمام

 

هنوز یادمه

 

دستتوک گذاشتی رو پام و آروم فشار دادی

 

چشامو بستم...

 

یادتهـــــ؟؟؟

 

  

  

 

 



فقط براي عشقم كه خيلي دورم ازش 

 

 

چند وجب در چند وجب

 

تمنای ی عشق بازی زیبا تو آغوشت

   

چقدر میچسبه لبات روی لبای تشنه ام...

   

وحشیانه چنگ میکشم رو پشتت!!!

   

چ احساس قشنگیه....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|15 / 11برچسب:,| 10:48|S.B|
Zhandark